Het begin met een kopje thee en een malariapil. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Christine Korevaar - WaarBenJij.nu Het begin met een kopje thee en een malariapil. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Christine Korevaar - WaarBenJij.nu

Het begin met een kopje thee en een malariapil.

Door: christinekenia

Blijf op de hoogte en volg Christine

18 Juni 2012 | Nederland, Groot-Ammers

Zondag 8 juli staat er op mijn vliegticket voor mijn reis naar Kenia. Dat is om precies te zijn over twee weken en zes dagen. 7 weken werken in een weeshuis. SPANNEND! Mijn enthousiasme wordt momenteel nog een beetje getemperd door het idee aan ALLES wat ik zal gaan missen, maar het beloofd een mooie tijd gaan worden waarin ik mag genieten van een huis vol mooie kindertjes en waar ik hopelijk mijn steentje bij kan dragen.

Maaaarrr, eigenlijk is mijn reis al een beetje begonnen. Althans in mijn hoofd wel. En mijn lichaam is zich ook al aan't voorbereiden - als het goed is - nadat ik een malariapil geslikt heb. (heftigheftig.. :P)
Ook mijn omgeving heeft al wat voorbereidingen getroffen. Vrienden en familie hebben achter mijn rug om een suprise high-tea georganiseerd waarbij iedereen een bijdrage heeft gegeven voor mijn reis. Ook op deze manier nog een keer: SUPERBEDANKT. Met deze suprise zijn dan ook de eerste foto's voor mijn KENIA plakboek een feit. :)

Dit is dus al een beetje het begin van mijn reis. Op deze manier hoop ik jullie allemaal op de hoogte te houden van mijn reis. Ik heb geen idee in hoeverre en hoe regelmatig ik in staat ben te bloggen. MAAARR, ik ga mijn uiterste best doen.